donderdag 9 december 2010

*productief ziekteverlof*

Kasper is ziek                         
strottenhoofdontsteking...
dus ben ik dinsdag
niet gaan werken
Maar ik heb niet alleen
vertroeteld en verzorgt

ik heb tijdens zijn dutjes
2 paar sloefkes gemaakt
en het vestje voor Loui's
eerste verjaardag afgemaakt

ahja de witte sloefkes met ster
zijn voor Ferre
het andere paar
is ook voor Loui
en Kasper wil dezelfde
als Loui hebben
met een roze bliksem...

ik probeer hem te overtuigen
dat een gele bliksem ook mooi is
vind de papa ook mooier ...

3 opmerkingen:

  1. Hey, je maakt echt toffe dingen... Ik ben fan! en dan vooral van de sloefkes en de mutsjes! Die zijn echt übercool! Welk patroontje gebruik je voor die mutsjes want heb hier ook een monstertje met koude oortjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt!
    het mutske komt uit de ottobre winter 2007
    de sloefkes is zelfgetekend
    maar ik heb geen scanner dus kan niet inscannen
    moet er eens werk van maken om iemand te zoeken die er 1tje ff kan lenen
    hier de site van ottobre : http://www.ottobredesign.com/nl/

    BeantwoordenVerwijderen