maandag 29 november 2010

*mutskes*

omkeerbaar mutske
ik moet iets bekennen                           
buiten mijn hemdjesmanie 
heb ik ook iets met mutskes....

vanaf het koud begint te worden
(en nu is het echt al ijzig koud)
start er hier een waar
mutskes-fabriek op!

want niet alleen mijn monstertjes
krijgen verschillende mutskes
neenee, ik val er ook de kindjes
van familie, collega's
bumbelbee mutske
en vrienden mee lastig...                            

maar genoeg erover
ik ga er nog een paar maken :-)

veeel mutskes...


3 opmerkingen:

  1. wat een hoop mooie mutskes!! mocht je ooit zin hebben om het patroon online te smijten dan mag je gerust! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als ik een scanner heb direct!
    komt uit de ottobre winter 2007
    hier hun site
    http://www.ottobredesign.com/nl/

    BeantwoordenVerwijderen